ELTIM SERWIS ELEKTRONIKI REGULAMIN - ELTIM SERWIS ELEKTRONIKI

Przejdź do treści
REGULAMIN

Regulamin świadczonych usług i udzielania gwarancji.

Gwarancja na naprawy i usługi.

1. Gwarant udziela gwarancji na wykonane naprawy urządzenia na czas określony TRZECH Miesięcy od daty naprawy. W przypadku faktur płatnych przelewem gwarant udziela gwarancji tylko w przypadku opłacenia całości faktury w terminie wyznaczonym  na fakturze.

2. Gwarancja obejmuje tylko te elementy bądź zespoły elementów których naprawa dotyczyła.

3. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia które powstały w wyniku nie właściwej obsługi urządzenia, błędnego podłączenia, uszkodzeń mechanicznych, zalania, bądź uszkodzeń powstałych w skutek przepięcia(np. burzy).

4. Podstawą roszczeń gwarancyjnych jest nie uszkodzona plomba gwarancyjna z datą naprawy wraz z dowodem zakupu/zapłaty za wykonane naprawy.

5. Uszkodzenie, naruszenie plomb gwarancyjnych powoduje utratę gwarancji.

6. Naprawy gwarancyjne dokonywane są do 20 dni roboczych lecz nie dłużej niż 3 miesiące.

7. Urządzenie dostarczane jest na koszt własny - koszty transportu zwracane są w przypadku uznania reklamacji (koszty według aktualnego cennika paczek INPOST typu pukt-punt i wielkości paczki A,B,C,D).

8. W przypadku reklamacji urządzenia, w którym usterka podczas sprawdzenia nie została wykryta bądź wykryta usterka została spowodowana nie właściwą obsługą patrz pkt.3. Koszty sprawdzenia oraz transportu pokrywa kupujący.

9. Reklamację trzeba zgłosić pisemnie z dokładnym opisem usterki z uwagi na to że przysyłany element stanowi tylko część całego systemu maszyny i nie mamy możliwości podłączenia każdego przesłanego podzespołu do konkretnej maszyny(nie posiadamy żadnej maszyny tylko je serwisujemy) a w warunkach warsztatowych może być nie możliwe dokładne sprawdzenie tego podzespołu bez pozostałych podzespołów maszyny koniecznych do jego prawidłowego działania.

10.Brak dokładnego opisu działania bądź nagranego filmu z działania w przypadku reklamacji bądź dostarczenia podzespołu do naprawy może prowadzić do błędów w diagnozie bądź do braku możliwości usunięcia usterki za co nie bierzemy odpowiedzialności. Dokładne sprecyzowanie usterki konkretnego podzespołu leży po stronie diagnozującego urządzenie lub maszynę za nim zostanie wysłane do naprawy.

11. Reklamacje zgłoszone po upłynięciu okresu gwarancji bądź zgłoszone w trakcie obowiązywania gwarancji a dostarczone po jej upłynięciu nie będą uznawane.

12. Wszelkie ingerencje osób trzecich w urządzenie będące w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez naszą firmę powodują utratę gwarancji.

13. W przypadku naprawy urządzeń do których naprawy musiały zostać użyte części używane i nie produkowane już, takie jak wyświetlacze dedykowane lub procesory (z wylutu ze sprawnych urządzeń) gwarant udziela tylko gwarancji rozruchowej z uwagi na brak dostępności tych części jako części zamienne. Tyczy się to też wad wyświetlaczy "bad pikseli" i przebarwień które nie podlegają wymianie i udzielamy tylko gwarancji rozruchowej w ilości 7 dni.

14. W przypadku zakupu od nas urządzeń używanych takich jak ECM, panele, wyświetlacze gwarant udziela tylko i wyłącznie gwarancji rozruchowej 7 dni licząc od dnia dostarczenia urządzenia bądź odbioru osobistego. Wszelkie usterki powstałe bądź zauważone po okresie gwarancji rozruchowej nie będą uznawane a naprawy wykonywane odpłatnie. Kupujący jest zobowiązany sprawdzić dostarczone urządzenie przed upływem 7 dniowego terminu gwarancji.
          
15. Wszystkie usługi wykonywane przez naszą firmę są rozliczane godzinowo za każdą rozpoczętą godzinę pracy.

16.Wgrywania oprogramowania modyfikacje parametrów zabezpieczonych(jeżeli jest to możliwe) są szacowane indywidualnie zależnie od stopnia skomplikowania i możliwości wykonania.

17.Świadczymy także usługi diagnostyki, programowania online za pomocą sieci internet wymagane jest posiadanie przez klienta odpowiedniego oprogramowania oraz sprzętu diagnostycznego. Wymagana przedpłata przed przystąpieniem do wykonywania usługi.

18.Konsultacje telefoniczne prowadzące ku rozwiązaniu problemu tkwiącego na maszynie są płatne zgodnie punktem nr.15 wykonywane na życzenie klienta, wymagana przedpłata za pierwszą godzinę. Nie gwarantuje to usunięcia problemu. Celem lokalizacji/diagnozy problemu, wymagana jest osoba ze znajomością podstaw elektryki i obsługi urządzeń mierniczych jak i umiejętnością czytania schematów, konsultant może jedynie naprowadzić tą osobę na konkretny problem bądź przedstawić sposób jego rozwiązania. Podczas tych konsultacji przesyłamy także wycinki konkretnych schematów dotyczących przedstawionego problemu.

19. Naprawy urządzeń elektronicznych realizowane są jak najszybciej lecz uzależnione są od dostępności podzespołów koniecznych do ich naprawy, a ich dostawy realizowane są od dostawców Polskich jak i zagranicznych, głównie Chińskich i to one decydują o ostatecznym terminie naprawy. Dokładny termin naprawy możliwy jest do określenia dopiero po dokładnej diagnozie uszkodzeń.

20. Urządzenia dostarczone do sprawdzenia są poddawane testom pod kątem konkretnej usterki a koszty liczone są na godziny według aktualnych cen serwisu.

21. Każda naprawa dokumentowana jest filmem z działania przesyłanym na email lub MMS, WatsUp co stanowi dokument potwierdzający prawidłowość działania i stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT, odstępstwem od tego jest odbiór urządzenia bezpośrednio przez klienta w siedzibie naszej firmy, wtedy urządzenie jest podłączane i testowane przy kliencie bezpośrednio przed odbiorem a klient odbierając i opłacając fakturę poświadcza tym samym odbiór sprawnego urządzenia.


UWAGA!

Przysyłając urządzenie do naprawy bądź zamawiając usługę akceptujesz w/w regulamin świadczenia naszych usług.
Serwis elektroniki maszyn budowlanych ELTIM Łukasz Ługowski
ELTIM Łukasz Ługowski
 ul. Zwrotnicza 11E/8
    41-807 Zabrze
eltim.poczta@gmail.com
tel.   793-729-099
tel.   32  441 75 21
  

Wszelkie prawa zastrzeżone przez ELTIM Łukasz Ługowski
Wróć do spisu treści